مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)
مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

فنــــــی-علمی- آموزشی-اجتماعی

پنج مهارت اساسی که برای موفقیت در سال ۲۰۱۸ باید بیاموزید

آیا میخواهید در سال ۲۰۱۸ زندگی خود را تغییر دهید؟  آیا از شرایط کاری و مالی خود خسته شده اید ؟ اگر در یک یا چند مهارت زیر ماهر باشید میتوانید با ارائه خدمات تخصصی ،  وضعیت مالی خود را به صورت چشم گیری بهبود دهید ، هم اکنون بهترین زمان برای یادگیری این مهارتها است. با هم پنج مهارت کاربردی در سال ۲۰۱۸ را مرور میکنیم :

 

 

  • اصول بازاریابی دیجیتال را بیاموزید

فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و دیگر نرم افزارهای اجتماعی مرکز ارتباطات هستند . در این شبکه های اجتماعی  عرضه‌ی محتوا بی پایان است و میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن ها بازدید میکنند . شما میتوانید از تبلیغات و ابزار آنها برای ساخت برندهایی استفاده کنید که پتانسیل ارتباط دادن هزاران مشتری با شما را دارند. بازاریابی دیجیتال با  مفاهیم اساسی مانند   SEO ، کمپین های ایمیل هدفمند، مدیریت رسانه های اجتماعی و  تبلیغات گوگلی به عنوان مهارتی ستودنی در سال ۲۰۱۸ به کمک شما میاید.

  • نحوه مدیریت بر پروژه را یاد بگیرید

مدیریت پروژه های پیچیده بیشتر از اینکه یک علم باشد، یک هنر است ؛ البته زمانی که با رویکرد درست از آن استفاده کنید. مدیریت پروژه که پیش از این تنها در ساخه های صنعتی فعال بود اکنون در کانون توجه بخش خدمات به خصوص خدمات میتنی بر وب و دیجیتالی قرار گرفته است . شما با داشتن پیش زمینه کوچکی از مدیریت میتوانید در دوره های کوتاه مدت مدیریت پروژه شرکت کنید و سال جدید شرایط کاری خود را به کل متحول سازید .

  • یک زبان برنامه نویسی یاد بگیرید

دانستن یک زبان برنامه نویسی مثل جاوا، پایتون و یا C # می تواند شما را در موقعیت بسیار مطلوبی با کارفرمایان قرار دهد. اگر شما به یکی از زبان های برنامه نویسی مسلط باشید قطعا هیچ گاه از درآمد پایین گلایه نخواهید کرد. یادگیری زبان کد نویسی فقط مختص مهندسین یا نرم افزار سازان نیست ؛ این مهارت، یک مهارت تکمیلی برای شروع هر کاری است . تنها کافی است اراده کنید و آینده خود را تضمین نمایید .

  • به یک زبان خارجی مسلط شوید

شاید تسلط به یک زبان خارجی در کشور های توسعه یافته دیگر مهارت محسوب نشود ولی در ایران به دلیل ضعف دوره های آموزشی و دانشگاهی ، همواره نیروی متخصصی که در عین حال به زبانی دیگری جز فارسی مسلط است در ارجحیت شغلی قرار دارد . پس اگر در بازار کار به دلیل ازدیاد فارغ التحصیلان دانشگاهی مزیت رقابتی خود را به عنوان یک دانش آموخته متخصص از دست داده اید ، یادگیری و تسلط کامل به زبان انگلیسی می تواند راه گشای شما در پیدا کردن شغل جدید و یا تقاضای حقوق بالاتر باشد .

  • طراح رابط کاربری شوید

طراحی رابط کاربری کلیدی اصلی برای نرم افزارها، برنامه ها، و وبسایت ها می باشد . وقتی این رابط بخشی از یک محصول باشد که کاربر آن را دیده و با آن تعامل دارد، در اینصورت طراحی باید بصری، مدرن و جذاب باشد، و هدف نهایی آن ایجاد یک تجربه‌ی کاربری موثر و مطلوب باشد. نقش یک متخصص UI (طراح رابط کاربری ) عبارت است از پیش بینی نیازهای کاربر، تجزیه و تحلیل مخاطبان و وظایفی که آنها باید انجام دهند، ایجاد و پالایش نمونه های اولیه و غیره. مهارتهایی که باید برای این کار داشته باشید عبارت است از تخصص اولیه در حوزه های کاربری اپلیکیشن ها و وب سایت ها ( نظیر زبان های CSS و  JS)، طراحی گرافیک ( نظیر فوتوشاپ )  و مهارتهایی مثل قدرت ارتباطات .




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد