مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)
مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

فنــــــی-علمی- آموزشی-اجتماعی

نرم افزار طراحی Delcam PowerShape 2013 SP4 CR 13126 x86/x64


یکی از معروفترین نرم افزارهایی که در صنعت قالبسازی به کار می رود POWERSHAPE است . و رقیبی جدی برای نرم افزارهای ProEngineer، SolidWork، Catia  به حساب می آید.

توسط این نرم افزار مادلینگ و ایجاد سطوح برای تهیه اطلاعات ورودی به نرم افزار های دیگر انجام می شود.مثلا با این نرم افزار سطوحی از قالب را می توان به وجود آورد.سپس این سطوح به نرم افزار های دیگر مانند Powermill منتقل می شود و از این طریق سطوح برنامه های خروجی NC تولید می شوند.همچنین این نرم افزار قابلیت جامد سازی نیز دارد.از امتیازات این نرم افزار در مقایسه با نرم افزار های دیگر محیط کاری بسیار راحت تر آن است.

لینک دانلود به همراه کرک نرم افزار با حجم حدود320مگابایت


نرم افزار Autodesk Simulation Mechanical & Multiphysics 2013 SP1

یکی از کمبود های مجموعه نرم افزارهای شرکت Autodesk در اختیار نداشتن نرم افزارهای تجزیه و تحلیل فیزیکی مکانیکی و دینامیکی طرح ها وشبیه سازی رسم های این مجموعه نرم افزارها بود. بنابراین این شرکت اقدام به تهیه نرم افزار شبیه سازی و تجزیه تحلیل المان های محدود مکانیک و دینامیک برای کاربردهای مهندسی مکانیک ساخت و تولید طراحی جامدات حرارت و سیالات و دیگر رشته های فنی و مهندسی نمود. نرم افزار شبیه سازی و بررسی، حل مسئله و رفع عیوب طرح، اتودسک برای تهیه پیش نمونه های گرافیکی و نمایشی دیجیتال ، نمونه سه بعدی نمایشی طرح های ایجاد شده در نرم افزارهای شرکت اتودسک اتوکد می باشد. این نرم افزار دامنه گسترده ای از شبیه سازی ها و بررسی های مکانیکی طرح ها را شامل می شود و دارای ابزارهای متنوع در این فرایند می باشد که به طراحان و مهندسین کمک می کند تصمیمات مناسب تر و سریعتر در حل مسئله و مشکلات طرح و بهبود آن بنمایند.

این نرم افزاراز محیطی آشنا و طراحی کاربری آن همانند اتوکد ایجاد و ساخته شده است و استفاده از آن برای کاربران نرم افزارهای شرکت اتودسک آسان و سریع می گردد با استفاده از این نرم افزار می توانید پیش نمونه تولید خود را با توجه به جنس و مواد مورد بررسی و آزمایش قرار دهید . تا قابلیت اطمینان آن افزایش داده و از هزینه های آینده و اتلاف انرژی و مواد و نیروی انسانی و ارائه محصول نامرغوب که باعث کاهش فروش و اعتبار می شود جلوگیری نمود، این نرم افزار شبیه سازی مکانیکی را می توان با تعریف نیروها و المانهای مختلف برای کشش، ضربه، انواع دیگر تحلیل و آزمایش های به کمک کامپیوتر CAE تنظیم و استفاده نمود. Algor نرم افزار مش بندی یا شبکه بندی طرح ها جزئی از این نرم افزار می باشد که به کمک آن می توان طرح و سطح و قطر یا حجم اجسام را شبکه بندی مش بندی و تجزیه تحلیل نمود. این نرم افزار همچنین قادر به دریافت فایل های طراحی از برنامه های طراحی اتوکد شرکت اتودسک و طرح های ذخیره استاندارد با پسوند های پارت و اسمبل Prt , Asm و .. از برنامه های کتیا CATIA سالیدورک SolidWorks پرواینجینیر Pro/Engineer و .. می باشد .

(حجم قسمت اول تا چهارم500مگابایت و قسمت پنجم80مگابایت است)

لینک دانلود قسمت اول

لینک دانلود قسمت دوم

لینک دانلود قسمت سوم

لینک دانلود قسمت چهارم

لینک دانلود قسمت پنجم


طراحی جواهرات-JewelCAD Pro 2.2.2


نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی جواهرات با ویژگی ها و امکانات متعدد برای جواهرسازان می باشد تا به کمک این نرم افزار و ابزارهای موجود در آن اقدام به طراحی و ساخت جواهرات زیبا و سفارشی مشتریان خود و شبیه سازی طرح نهایی به صورت کاملا سه بعدی نمایند. این نرم افزار قدرتمند کاربر را قادر می سازد تا جواهر مورد نظر خود را همانند محیط و واقعی طراحی و ساخته و نتیجه کار را نمایش دهد ، جواهر ساز در صورت تمایل نسبت به نتیجه کار خود می تواند طراحی خود را در محیط واقعی نیز پیاده کند.

قابلیت های نرم افزار JewelCAD Pro:

  • توانایی طراحی حرفه ای جواهرات
  • قابلیت اعمال انواع سلیقه ها بر روی طرح با استفاده از ابزارهای حرفه ای که قابلیت این کار را به کاربر می دهند.
  • نمایش طرح به مشتری به وسیله نرم افزار قبل از انجام عملیات نهایی ساخت جواهر براب سفارش داده شده
  • دارای رابط کاربری بسیار مناسب
  • دارای کتابخانه حرفه ای برای انجام طراحی سریع با طرح های پیش نهادی
  • لینک دانلود(حتما" با فیل تر شکن دانلود کنید)