مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)
مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

فنــــــی-علمی- آموزشی-اجتماعی

آلیاژهای حافظه‌دار

موادی که باعث سازگاری سازه با محیط خود می شوند، مواد محرک نامیده می شوند. این مواد می توانند شکل، سفتی، مکان، فرکانس طبیعی و سایر مشخصات مکانیکی را در پاسخ به دما و یا میدان های الکترومغناطیسی تغییر دهند. امروزه پنج نوع ماده محرک به طور عمده استفاده می شود که شامل آلیاژهای حافظه دار، سرامیکهای پیزوالکتریک، مواد مغناطیسی سخت و مایعات الکترورئولوژکال و مگنتورئولوژیکال می باشند. این مواد از زمره مواد هوشمند محرک می باشند. مواد هوشمند آن دسته از موادی هستند که می توانند به تغییرات محیط به بهترین شکل ممکن پاسخ داده و رفتار خود را نسبت به تغییرات تنظیم نمایند

ادامه مطلب ...

فیلم صنایع ریخته گری ایران

 

مجموعه نرم افزاری فیلمهای کارخانجات مختلف ریخته گری و ذوب ایران و همجنین روش تولید فولاد از سنگ معدن تا ذوب توسط اینجانب گرد آوری و تهیه شده است که برای آشنایی هنرجویان و دانشجویان رشته متالورژی مفید میباشد برای تهیه این مجموعه با ایمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل( gholammetal@yahoo.com) تماس گرفته تا برای شما ارسال گردد. 

این مجموعه ها در چند دی وی دی گرد آوری شده است.

پک نرم افزاری تهیه شده

با سلام 

این مجموعه که شامل انواع نرم افزار های روز میباشد و خودم آنرا تهیه و گرد آوری نموده ام به همراه راهنمایی کامل نصب برای هر نرم افزار میباشد .دوستان عزیز برای تهیه آن میتوانند  ایمیل زده تا در صورت نیاز برایشان ارسال شود. 

تصاویری از مجموعه (شامل ۲عدد سی دی)                          gholammetal@yahoo.com