مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)
مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

فنــــــی-علمی- آموزشی-اجتماعی

آموزش بازیابی شماره ی سیم کارت گم شده ایرانسل

مراحل این کار:
 ۱-خرید یک سیم کارت اعتباری
 شما یک سیم کارت اعتباری جدید می خرید و کد زیر رو در اون وارد می کنید.(این روش را هم برای سیم کارتهای دائمی و هم برای سیم کارتهای اعتباری می توان بکار برد.)
 ۲-وارد کردن کد زیر:
 از سیم کارت خریداری شده،کد زیر را وارد می کنیم:
 ستاره ۱۴۰ ستاره ۳ ستاره ۲ ستاره۳ ستاره ۱ ستاره کیت سیم قبلی ستاره پوک سیم قبلی مربع
 کنسل کردن این عمل برای سیم کارت دائمی:
 ستاره ۱۳۰ ستاره ۳ ستاره ۲ ستاره۳ ستاره ۲ ستاره پوک سیم قبلی مربع
 کنسل کردن این عمل برای سیم کارت اعتباری:
 ستاره ۱۴۰ ستاره ۳ ستاره ۲ ستاره۳ ستاره ۲ ستاره پوک سیم قبلی مربع
 بعد از وارد کردن کد بالا،اگر از این عمل پشیمان شدید به هر علتی،فقط تا ۶ ساعت وقت دارید جلوی این عمل را بگیرید.
 بعد از اینکه سیم کارت جدید را خرید خریدید،تا ۲۴ ساعت شماره شما همان شماره جدید باقی می ماند و بعد از ۲۴ ساعت،شماره قبلی شما روی این خط فعال می شود و شماره سیم کارت اعتباری جدیدی که خریدید از بین می رود.
 وقتی کدی را که در شماره دو نوشتم یک SmS به خط شما می رود که به فرض اگر دست کسی باشد و Puk سیم کارت شما را داشته باشد،می تواند جلوی این عمل را بگیرد.

رمضان

ramazan 

 

ماه رمضان براى مؤمن سود و براى منافق خسران است 

 

حضرت سلمان فرمود: در روز آخر شعبان پیامبر(صلى الله علیه و آله) براى ما خطبه‏اى در فضیلت ماه رمضان قرائت فرمود: و در خطاب خویش به ما فرمود: اى مردم براستى سایه افکنده بر سر شما ماه بزرگ مبارکى، ماهى که در او شبى است که از هزار ماه بهتر است، که خداوند روزه‏اش را فرض و واجب نموده، و به پا داشتن عبادات شبش را به طور استحباب مقرر فرموده است، کسى که تقرب بجوید به خداوند،به انجام نافله خیرى، مثل آن است که در غیر ماه رمضان فریضه‏اى انجام داده باشد، و این ماه ماه صبر است، و صبر هم اجر و ثوابش بهشت است.

و ماه روزه، ماه مساوات و برابرى است، و ماهى است، که رزق مؤمن در او زیاد مى‏گردد، و ماهى است که اولش رحمت و وسطش مغفرت و آمرزش، و آخرش آزادى از آتش جهنم است، و این ماه براى مؤمن بهره و منفعت است، و براى منافق خسارت و ضرر.  

 

ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال است. در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، و عبادت در یکی از شب‌های آن ( شب قدر ) بهتر از عبادت هزار ماه است.
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه شعبانیه خود درباره فضیلت و عظمت ماه رمضان فرموده است: «ای بندگان خدا! ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما روی آورده است؛ ماهی که نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است.
بر مهمانی خداوند فرا خوانده شدید و از جمله اهل کرامت قرار گرفتید. در این ماه، نفس‌های شما تسبیح، خواب شما عبادت، عمل‌هایتان مقبول و دعاهایتان مستجاب است.
پس با نیت‌ای درست و دلی پاکیزه،‌ پروردگارتان را بخوانید تا شما را برای روزه داشتن و تلاوت قرآن توفیق دهد. بدبخت کسی است که از آمرزش خدا در این ماه عظیم محروم گردد. با گرسنگی و تشنگی در این ماه، به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت باشید.»

آن گاه پیامبر اکرم وظیفه روزه‌داران را برشمرد و از صدقه بر فقیران، احترام به سالخوردگان، ترحم به کودکان، صله ارحام، حفظ زبان و چشم و گوش از حرام، مهربانی به یتیمان و نیز عبادت و سجده های طولانی، نماز، توبه، صلوات، تلاوت قرآن و فضیلت اطعام در این ماه سخن گفت.

کوره های القایی:

به طور کلی قسمت های مختلف کوره های القائی عبارتند از :

ادامه مطلب ...