مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)
مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

فنــــــی-علمی- آموزشی-اجتماعی

تبریک

میلاد با سعادت زهرای مرضیه حضرت فاطمه (س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام بر تمامی عزیزان خصوصا بانوان محترم و مادران گرامی تبریک و تهنیت باد.

امید که همه دوستداران آن بانوی مکرم فضایل ایشان را الگو  و سرمشق خود قرار دهند.




       مادرم هر گل سرخی که در باغچه خندید، حالت روی تورا داشت و هر برگ از یاسی که رقصید به آهنگ نسیم، عطر دل انگیز تورا آورد.

       مادر، فرشته ای که جهان را به لحظه ای تبسم شیرین فرزندت به رایگان می بخشی، مادر از یاد نبردیم که چه شامهای تلخ در کنار بستر فرزندت که تنها به تبی بیمار بود با چشم خوابسوز چون شمع دیر پای هر شب گریستی و تا صبح سوختی، مادر با نزدیک شدن روز فرخنده

"زن"به دیدار تو می آییم تا ببینیم چهره پر مهر و صفایت،تا بوسه زنیم بر دستان پر مهر و وفایت، تا غرق سازیم خانه را با عطر خنده هایت.

        مادر!کودکان بی مادر غم بی مادری را با که توانند که بگویند، غم بی مادری را به چه زبانی بر خاک بگویند، مادر!فردا فرزندانت به دیدار تو می آیند تا پیشانی خود را برخاک گذارند و بگویند مادر مهر و وفایت اینجا و در درون دل های ما تا آن هنگام که قلبهای ما می طپد قرار دارد.

        مادر!به دیدار تو می آییم تا دسته های گل را با عطر محبتهایت پیوند زنیم، می آییم تا گرمی دست تورا بار دیگر بر سرمان احساس کنیم.

      مادر! ای فرشته نیک کردار ، از دامن توست تعلیم و تربیت ، از دامن توست ارزشهای والای انسانیت و رسیدن به مرتبه بندگی خاک خدا.

      مادر! امروز روز میلاد دخت پیامبر فاطمه(ع) است، امروز سالروز میلاد مهربانترین مادر است، آری امروز، الگوی زنان مسلمان جهان تولد یافته است، امروز روز تجلی ارزشها و مقام زن است.

    فرخنده میلاد زهرای اطهر (ع) بر عموم شیعیان آن حضرت، خاصه بانوان مسلمان ایرانی تبریک و تهنیت باد.

انتخابات

دوستان سلام

با حضور در پای صندوقهای رای در روز حماسه و ایثار یکبار دیگر حماسه دوم خرداد را تکرار و از آرمانهای کشور عزیزمان ایران همیشه سرسبز دفاع نماییم.

کتاب الکترونیکی ارتباط ادیان

با سلام حضور یکایک عزیزان 

 

اما بعد از مدتها دوباره یک کتاب الکترونیکی تحت عنوان ارتباط ادیان  حاضر نموده ام که مطالعه  آنرا به همه دوستان پیشنهاد می کنم. 

امیدوارم که بینش ما را در ارتباط با همه ادیان وسیع و با آگاهی بیشتر نسبت به دین اسلام که کاملترین دینهاست آنرا در عمل اجرا و ترویج نماییم. 

 

دانلود کتاب ارتباط ادیان