مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)
مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

فنــــــی-علمی- آموزشی-اجتماعی

جدیدترین ماشین لباسشویی

به لطف این وسیله‌ی شست‌وشوی سیار بسیار کوچک، ماشین‌های لباس‌شویی به‌زودی منسوخ می‌شوند! در نگاه اول «دُلفی» ظاهری مثل قالب صابون دارد اما درواقع یک وسیله بسیار پیشرفته است که با استفاده از فناوری فراصوتی هر سطل یا ظرف‌شویی موجود در سراسر دنیا را به یک ماشین چرک زدایی تبدیل می‌کند.

تمام‌کاری که برای استفاده از دُلفی باید انجام دهید پر کردن ظرف‌شویی یا سطل با آب، اضافه کردن لباس‌های کثیف، مواد شوینده و دُلفی است. سپس دکمه‌ی دُلفی را روشن کنید و عقب بایستید چون این دستگاه با ساطع کردن امواج فراصوتیِ سیال درون آب، حباب‌های فشارقوی تولید می‌کند. ترکیدن حباب‌ها باعث تولید جریان‌های شدید آب و فشار مواد شوینده به سمت پارچه و تمیز کردن لکه‌ها و کثیفی روی آن خواهد شد.

از مزایای دُلفی این است که حتی در زمان غیبت از خانه، یک سرویس شست‌وشوی رایگان همیشه دم دستتان هست. به‌علاوه مخترعین این وسیله ادعا می‌کنند دُلفی در مقایسه با ماشین‌های لباس‌شویی رایج در بازار بسیار ملایم‌تر عمل کرده و آسیب کمتری به پارچه وارد می‌کند. از دُلفی می‌توان برای شستن هر نوع پارچه ازجمله لباس‌های نخی بسیار کثیف، ابریشم ظریف و حتی تور و کشمیر استفاده کرد. در ضمن ازآنجایی‌که دُلفی 80 بار کمتر از ماشین‌های لباس‌شویی استاندارد انرژی مصرف می‌کند، در این زمینه عملکرد بهینه‌ای دارد. آخرین نکته اینکه دُلفی بسیار بی‌صدا کار می‌کند و ازاین‌رو می‌توان از آن حتی در ساعات پایانی شب و بدون ایجاد هرگونه مزاحمتی برای اطرافیانتان استفاده کرد.

کتاب اندروید موانع رشد اخلاق حرفه ای در سازمان

سلام بر همه دوستان عزیز

مجموعه مقالات مدیریت را بصورت کتاب برای تلفن های همراه اندروید آماده نموده ام که دانلود و نصب و مطالعه آن خالی از لطف نیست .از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود